Jak reklamovat
U všech námi dodaných výrobků naleznete veškerou dokumentaci, která k nim náleží.
Jedná se především o návod k obsluze v českém jazyce, dodací list, fakturu – daňový doklad a záruční list. V případě, že jste některý z těchto dokumentů u našeho produktu nenalezli – kontaktujte nás! Pokud tak neučiníte, vystavujete se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.
I sebelepší výrobek od renomované firmy může mít vadu. Poté následuje reklamace, kterou dobrý obchodník vyřídí k plné spokojenosti zákazníků.
Pro podrobné informace o tom, jak nejlépe postupovat při uplatnění reklamace, nás prosím vždy kontaktujte telefonicky nebo e-mailem.
Některé „závady" se dají odstranit na dálku, některé na místě použití a některé závady vyžadují transport zařízení do servisního střediska. Konzultací s námi můžete ušetřit čas, starosti i peníze za zbytečný transport zařízení do servisního střediska, který diagnostikuje např. vadný akumulátor.
Pro rychlé a snadné zahájení reklamačního řízení můžete využít náš reklamační protokol.
Stáhněte si Reklamační protokol - hepnar.cz (115 kB).
Procento reklamací námi prodávaných produktů i služeb je zanedbatelné a všechny reklamace jsme vyřídili k plné spokojenosti našich klientů.
Servis
Prodejem váhy to pro nás nekončí – na všechna dodaná měřidla poskytujeme záruční i pozáruční servis.
Naše služby = komplexní péče o Vaše měřidla