Doprava a platba

Cena dopravy

  • Doprava zdarma pro všechny objednávky nad 6 000 Kč bez DPH
  • Cena dopravy přepravní službou při objednávce zboží do 6 000 Kč bez DPH: 150 Kč bez DPH
  • Cena individuální dopravy s odbornou instalací měřidla a zaškolením obsluhy: na dotaz
  • Žádné další skryté poplatky – jakákoli platba, dobírka, balné a předprodejní servis: zdarma

Způsob doručení

Česká pošta – Balík do ruky 

CP-Balik-Do-ruky.png

  • Balík o hmotnosti do 30 kg je obvykle doručen na libovolnou adresu v ČR již následující pracovní den po jeho expedici.
  • Adresátovi zásilky je zaslána SMS nebo e-mail s informací o pohybu balíku a to ode dne jeho podání.
  • V případě uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení.  Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
  • Na webu www.ceskaposta.cz/zmenadispozice i ve své mobilní aplikaci poskytuje Česká pošta možnost změnit termín i způsob doručení.
  • V pracovní dny je balík doručován mezi zpravidla 8:00-16:00 hodinou, v lokalitách krajských měst se zpravidla doručuje v časových pásmech 8:00-14:00 hodin a 13:00-19:00 hodin.
  • Před doručením balíku obdržíte SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení.
  • Pokud nebudete zastiženi na uvedené adrese a pokus o doručení nebude úspěšný, balík bude uložen na nejbližší ukládací poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí balíku obdržíte rovněž prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Výzvu k vyzvednutí zásilky najdete také ve své poštovní schránce.
  • Pro monitoring pohybu svého balíku můžete využít "Sledování zásilek" Track&Trace na internetových stránkách České pošty. 
  • Nechcete být informování SMS nebo e-mailem o doručování balíku? Adresát nebo třetí osoba může zažádat o Zastavení avizování ke konkrétní zásilce, tzn. k dané zásilce nebude již po provedení blokace odesílána SMS ani e-mailové avízo. 
  • Všechny zásilky jsou pojištěny proti ztrátě či poškození a to v plné výši.

Česká pošta – Balík na poštu 

CP-Balik-Na-postu.png

  • Balík o hmotnosti do 30 kg je obvykle doručen na dodací poštu v místě sídla adresáta již následující pracovní den po jeho expedici.
  • Adresát je informován o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání nebo v okamžiku uložení balíku na poště.
  • Po uložení zásilky na poště je možné balík vyzvednout bez nutnosti prokazovat totožnost. Stačí předložit kód pro vyzvednutí, který adresát nalezne v SMS nebo e-mailovém avízu o uložení.  Zásilku tak může vyzvednout i třetí osoba.
  • Pokud Vám nevyhovuje zvolená dodací pošta - na webu www.ceskaposta.cz/zmenadispozice si můžete v den podání po obdržení elektronického avíza změnit poštu, kde si chcete balík vyzvednout.
  • Nevyhovuje Vám již doručení na poštu? I Balík Na poštu může Česká pošta doručit až k Vám domů nebo na firmu!
    Pokud si z nějakého důvodu nemůžete nebo nechcete Balík Na poštu vyzvednout na poště, můžete zažádat o jeho doručení až domů či na firmu.
  • Pro monitoring pohybu svého balíku můžete využít "Sledování zásilek" Track&Trace na internetových stránkách České pošty. 
  • Nechcete být informování SMS nebo e-mailem o doručování balíku? Adresát nebo třetí osoba může zažádat o Zastavení avizování ke konkrétní zásilce, tzn. k dané zásilce nebude již po provedení blokace odesílána SMS ani e-mailové avízo. 
  • Všechny zásilky jsou pojištěny proti ztrátě či poškození a to v plné výši.

Toptrans – kusové zásilky a paletová přeprava

Toptrans-paletova-preprava.png

  • Zásilka s "neomezenou hmotností" je obvykle doručena na libovolnou adresu v ČR již následující pracovní den po jeho expedici.
  • Adresátovi zásilky je zaslána SMS nebo e-mail s informací o předpokládaném termínu doručení.
  • Tento způsob dopravy volíme zpravidla pro zboží s vyšší pořizovací cenou, hmotností nad 30 kg, rozsáhlejší dodávky a veškeré produkty, které vyžadují paletovou přepravu (např. paletové váhy, podlahové váhy, nájezdové váhy, paletové vozíky s váhou apod.)
  • Všechny zásilky jsou pojištěny proti ztrátě či poškození a to v plné výši.

Individuální doprava s odbornou instalací a zaškolením obsluhy

doprava-hepnar.png

  • Svým klientům nabízíme i možnost individuální dopravy s odbornou instalací měřidla, zaškolením obsluhy i případné justování měřidla na místě použití. 
  • Jak už název služby napovídá, jedná se o individuální řešení, které vyžaduje individuální přístup - pokud máte o tuto službu zájem, kontaktujte nás prosím.
  • Cena za tuto službu bude stanovena individuálně, dle kilometrové vzdálenosti, časové náročnosti, typu a celkové hmotnosti instalovaného zařízení. 

 

Platba – forma úhrady

Dobírkou 

  • Nejpoužívanější forma úhrady, zboží uhradíte přepravci nebo přímo nám - hotově při převzetí zboží.
  • Uvnitř zásilky poté naleznete fakturu - daňový doklad, dodací list, záruční list, český návod k obsluze, pokud je to pro daný produkt obvyklé, tak i Prohlášení o shodě a v případě objednávky doplňkových služeb např. i kalibrační list. 

Proforma fakturou

  • Zboží uhradíte převodem na náš účet na základě zaslané proforma faktury - platba předem. Faktura - daňový doklad Vám bude zaslán ihned po připsání platby a náš účet (po uhrazení proforma faktury).
  • Uvnitř zásilky poté naleznete fakturu - daňový doklad, dodací list, záruční list, český návod k obsluze, pokud je to pro daný produkt obvyklé, tak i Prohlášení o shodě a v případě objednávky doplňkových služeb např. i kalibrační list. 

Zálohovou fakturou

  • U některých produktů vyráběných nebo upravovaných na zakázku můžeme vyžadovat zálohovou platbu ve výši 50-100 % z celkové ceny produktu.
  • Konečná / vyúčtovací faktura Vám bude vystavena a doručena spolu s fyzickým dodáním zboží.
  • Uvnitř zásilky poté naleznete fakturu - daňový doklad, dodací list, záruční list, český návod k obsluze, pokud je to pro daný produkt obvyklé, tak i Prohlášení o shodě a v případě objednávky doplňkových služeb např. i kalibrační list. 

Na fakturu se standardní splatností

  • Našim stálým obchodním partnerům a odběratelům poskytujeme možnost odběru zboží na fakturu se standardní splatností - faktura je obvykle doručena společně s objednanými produkty nebo službami, fakturu uhradíte do data její splatnosti. 
  • Možnost odběru zboží na fakturu se standardní splatností poskytujeme i dalším odběratelům - např. státním organizacím a institucím, školám, ale i dalším důvěryhodným obchodním partnerům s dobrou platební morálkou.
  • V našem e-shopu tuto formu úhrady standardně nenabízíme. Pokud máte o tuto formu úhrady zájem - kontaktujte nás prosím. V tomto případě si vyhrazujeme právo na uplatnění individuálního přístupu.
  • Uvnitř zásilky poté naleznete fakturu - daňový doklad, dodací list, záruční list, český návod k obsluze, pokud je to pro daný produkt obvyklé, tak i Prohlášení o shodě a v případě objednávky doplňkových služeb např. i kalibrační list.

 

Způsoby objednání

  • Veškeré produkty můžete objednávat přes rozhraní našeho internetového obchodu. V případě, že si nevíte rady nebo potřebujete doplňující informace, nás můžete v jakékoli fázi nákupu kontaktovat telefonicky nebo e-mailem.
  • Při objednání přes webové rozhraní našeho internetového obchodu vyplníte kontaktní, dodací a fakturační údaje, zvolíte si způsob doručení a formu úhrady. Do připraveného pole můžete uvést své interní číslo objednávky, které následně uvedeme na faktuře.
  • Obchod můžete využít též jako elektronický katalog k nákupu bez registrace – „vyberte si produkt a jednoduše nám zašlete písemnou nebo e-mailovou objednávku”. 
  • V případě, že potřebujete k závaží nebo měřidlu provést procesní kalibraci, akreditovanou kalibraci, ověření, přiobjednat nějaké příslušenství apod., kontaktujte nás.

 

Veškeré produkty a služby doručíme vždy až na Vaši adresu – vše v souladu s legislativními úpravami a Zákonem o metrologii.