Přeskočit: menu stránky | menu sekce | hlavní obsah

Váhy a vážicí systémy - Petr Hepnar



Reklamace

U všech dodaných výrobků naleznete veškerou dokumentaci, která k nim náleží.
Jedná se především o návod k obsluze v českém jazyce, dodací list, fakturu – daňový doklad a záruční list.
V případě, že jste některý z těchto dokumentů u našeho produktu nenalezli – kontaktujte nás!
Pokud tak neučiníte, vystavujete se nebezpečí, že pozdější případná reklamace nebude uznána.

I sebelepší výrobek od renomované firmy může mít vadu. Poté následuje reklamace, kterou dobrý obchodník vyřídí ke spokojenosti zákazníků.

Pro rychlé a snadné zahájení reklamačního řízení můžete využít náš reklamační protokol.
Stáhnout Reklamační protokol Stáhněte si Reklamační protokol - hepnar.cz (115 kB).

oprava váhy

Pro podrobné informace o tom, jak nejlépe postupovat při uplatnění reklamace, si prosím přečtěte náš reklamační řád.

Věřte, že procento reklamací námi prodávaných produktů i služeb je zanedbatelné a všechny reklamace jsme vyřídili k plné spokojenosti našich klientů.

Servis

Prodejem váhy to pro nás nekončí – na všechna dodaná měřidla poskytujeme záruční i pozáruční servis.

Naše služby = komplexní péče o Vaše měřidla

Stránka vytvořena: 23. 8. 2007